مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










پرواز....

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ

وقتی خداوند شما را به لبه پرتگاهی هدایت کرد

 

کاملا به او اعتماد کنید

 

چون یکی از این دو اتفاق خواهد افتاد:

 

اگر بیفتید او شما را میگیرد

 

یا یادتان میدهد چگونه پرواز کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۱
مسافر 51

نظرات  (۷)

دعوتید بی بهانه به خوندنم...
هستمی...ته فدا
نه زیاد بلد نیستم.البته ما زبانمون یکم فرق داره .مازندرانی سخت تره!!!

سلام ...این مریم جونی من کجاست

 

چطوری ابجی جونم .خوبی . خوش و سلامت باشی

 

چه حالی میده خدا پرواز کردن رو یاد ادم بده و ادم بدونه که یکی پشتشه که نمیزاره هیچوقت زمین بخوره

سلام مریم جان وبلاگ قبلیت مدتی داغون شده بود . خوشحالم دوباره پیداتون کردم . بهترینها رو براتون آرزو میکنم
سلام 
خیلی عالی بود
ممنون از شما
نبابا دانشگام تموم شده چی بگم اگه بتونم میمونم ...منم دوستون دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی