مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










تسلیت...

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ق.ظ

گاهی...!؟

 

هیچ واژه ای ...!

 

نمیتواند بیانگر عظمت روزهای رغم خورده...

 

در تقویم زمینی باشد .

 

 

 

 

تسلیت قلب صبورم اینجا آسمون زمینـــــــه

 

جای واژه ها عوض شد اوج  تسلیت همینه.

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
مسافر 51

نظرات  (۵)

۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۷ مریم(ازدل تاقلم)

سلام  اپم

سلام مادرجون...وبلاگتون خیلی قشنگه ولی به قشنگی من و اعظم نیست....

راستی قبول کنید وبلاگ من قشنگتره هااااااا

پاسخ:
باشه گلم قبول ...وب شما دو تا گلم قشنگتره

خوشبخت باشید ودر پناه خدا .
سلام...
تسلیت عرض میکنم ...:(
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۷ محمد دنیوی زاده
می دهد شوقی شوقی بی بدیل
میرسد یک روز ، روزی با دلیل ...


تسلیت قلب صبـــــــــــــــــورم ...
اینجا .... :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی