مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










افکار...

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

 

افکار اضافه را از ذهن پاک کنیم ...

 

 

 تا افکار جدید وارد شوند.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
مسافر 51

نظرات  (۸)

سلام مریمی چطوری عزیز شیوا


دل آدم …

چه گرم می شود گاهی ساده…

به یک دلخوشی کوچک…

به یک احوالپرسی ساده…...

به یک دلداری کوتاه …

به یک "تکان سر"…یعنی…تو را می فهمم…

به یک گوش دادن خالی …بدون داوری!

به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام …

به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه !

به یک وقت گذاشتن برای تو…

به شنیدن یک "من کنارت هستم "…

به یک هدیه ی بی مناسبت …

به یک" دوستت دارم "بی دلیل …
به یک غافلگیری به یک نگاه …

دل آدم گاهی …چه شاد است

 

سلام مریمی  صبحت بخیر .از گوگل سرچ میکنم طنز عکس دار .اونوقت اینا میاد از عکس های هر دوره یا هر ماه گلچین میکنم و میزارم  به همین سادگی عزیزم کپی برداری  .البته با اجازه چون این وبلاگها اجازه  کپی برداری رو به همه میدن .خوشحالم که حتی برای چند لحظه کوتاه باعت خندوندن تو مهربون شدم

چه خوشحالم از اینکه با توان تنها نمیمونم 

 تو دنیام من تو رو دارم دیگه از غم نمیخونم 

 چه شادم از صدای خنده رویایی لبهات 

هوای دستامو داری ...دوستم داری و میدونم

تو برای اومدن به وبلاگ منم مشکل داری یعنی باید ادرس منو  تایپ کنی ؟

من نمیدونم تو چرا میگی مشخصات تو بالای قسمت نظر دادن حفظ نمیشه من الان برای امتحان از مرورگر موزریلا  رفتم وبلاگ ابجی خودم  یکبار اول ادرس و اسم خودم رو تو جاهای مخصوص  با دست تایپ کردم بعد اون زیر نوشته ادرس شما حفظ شود روش کلیک کردم برای بار دوم که دیگه خواستم نظر بدم فقط قسمت اسم و ادرس با دکمه موس دو بار کلیک کردم. اسم اومد .روش زدم همین طور ادرس نمیدونم چرا میگی نمیشه .خودت هم که قراره از وبلاگ خودت بیایی بالای نظر همون قسمت که نوشته نانوش سمت چپ نوشته تاریخ و ساعت و ماه ..یه شکل کره زمین هست رو اون کلیک کنی وارد میشی دیگه

سلام نفس خوبی خوشحالم عزیزم انشالله همیشه شاد باشی

چی رو میگی اجرای لهراسبی و اصفانی اهنگ وبلاگم رو میگی ؟

ویندوز معمولا وقتی نصب میشه خودش مرورگر اینترنت داره همون 

Internet Explorer اگر هم نداشت از سرچ گوگل همین اسم رو سرچ کن و دانلود کن و نصب کن .اخه من که دیروز امتحان کردم از موزریلا مشکلی نداشت تو دوباره اون کارایی که گفتم رو کردی ؟

۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۰ برای تازه شدن دیر نیست
قـــــطـره هـــای کــــوچـک آب اقـــــیـانــــوس بــــزرگ را مـــی ســازنـــد دانـــــه هـــای کــــوچــک شـــن ســــاحــل زیــــبـا را . . . لـــــحـظه هـــای کـــــوتاه شـــــایـــد بـــی ارزش بــــه نــــظـر بــــرســـنـد ، اما …
۱۳ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۱ برای تازه شدن دیر نیست
سلام مریم خانوم عزیز خوبید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی