مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










نیرنگ.....

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴ ب.ظ

 

 

گفته بودم پیش از این گلخانه ی  رنگ من است

حال میگویم جهان پیراهن تنگ منست

 

 

استخوانهای مرا  در پنجه آخر خورد کرد

آنکه میپنداشتم چون موم در چنگ منست

 

 

دوستان همدلم ساز مخالف میزنند

مشگل از ناسازی ساز بد آهنگ منست

 

 

از نبردی نابرابر باز میگردم ! دریغ

دیر فهمیدم که دنیا عرصه جنگ منست

 

 

مرگ پیروزیست وقتی دوستانت دشمن اند

مرگ پیروزیست اما مایه ی  ننگ منست

 

 

از فراموشی چه سنگین تر به روی سینه؟! کاش

پاک میکردی غباری را که بر سنگ منست.

 

 

از کتاب: گریه های  امپراتور

نوشته : فاضل نظری

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۸
مسافر 51

نظرات  (۱۴)

۰۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۵۹ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خواهش می کنم این مطلب رو بخونید ان شاء الله و تا می تونید ان شاء‌ الله منتشرش کنید

خیلی ضروری هست

التماس دعا

سلام.چرا سر نمی زنید.دلم براتون تنگ میشها...

چرا همش از غم می نویسیددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخندید لطفا
حالا تمام وبتون شده پاااااااااااااییززززز
خوبید؟
۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۷ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
اخلاص به روز است با "یک پنجم!"

http://nooreekhlas.blogfa.com/post/74
التماس دعا

هیئت باب الحوائج شهرستان نور با مداحی کربلایی مجید نریمانی

http://navaye-narimani.blogfa.com/
ممنون شما هم موفق باشید.یاعلی
۱۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۷ علی صداقت
امام على علیه السلام :

حُسنُ الخلاقِ یُدِّرُ الرزاقَ وَیونِسَ الرِّفاقَ؛
خوش اخلاقى روزى هارازیادمى کندومیان دوستان انس والفت پدیدمى آورد.

نهج الفصاحه، ح 781
۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۱ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

اخلاص با مطلبی جدید تحت عنوان : "مرجع تقلید!"

http://nooreekhlas.blogfa.com/post/75

متنی به زبان ساده درباره ی وجوب داشتن مرجع تقلید

التماس دعا

۱۲ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۲ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

اگه دوست داشتید ان شاء الله یه سر به طرح حفظ قرآن بزنید

http://chafie.blog.ir/page/%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85

التماس دعا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام مریم جون مرسی عزیز دلم که همیشه دعا های قشنگ قشنگت  زمینه حال و روز زندگی منه .با این که منو اصلا ندیدی مثل یه خواهر بزرگتر غمخوار منی و کنار منی برات ارزوی بهترینها رو تو زندگیت دارم و همینطور همسر از همه دوستان بابت تبریک که گفتین و تو شادی ما شریک بودین تشکر کرد .....شعر خیلی زیبایی بود لذت بردم ..راستی قالبت چرا فقط زمینه سفید داره عوض کردی ؟

 

شکستگی و...  شکسته بند ...

هر دو هست در جهان ؛

محالِ زندگیست بودنِه یکی ، بدون دیگری ...

از هیچ چیز  غم نخور عزیز دل !؟

حُسن باران این است

که زمینی ست، ولی

آسمانی شده است

و به امداد زمین می آید...


"مجتبی کاشانی"

سلام موفق و پیروز باشین 
منظورتونو متوجه نشدم از ادم شیاد کی هست من که کسی رو لینک نکردم 
پاسخ:
آدرس میزاشتید لااقل بدونم از وبلاگ کی میاین بزرگوار.


آدرس قبلی بلوگفای منو یکی گرفته و  همه دوستانی که منو لینک کرده بودن .

الان آدرسمو اشتباه سیو کرده دارن . هر کی رو نی نامه کلیک کنه سایت جک اس ام اس براش باز میشه 

اون سایت مال من نیست. همین .

۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۵ ازدل تاقلم
سلام  اپم
پاسخ:
سلام .خوش اومدی مریم جان .

وبت باز نمیشه متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی