مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










افسانه...

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 

هنوزم دل پریشونه...

 

هنوزم دست من خالی

 

الهی سهم دلاتون

 

بمونه تا ابد عالی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۶
مسافر 51

نظرات  (۱۵)

سلام خوبی سر نمی زنی
پاسخ:
سلام. 
 متاسفانه نمیدونم چرا وبلاگ خیلی از هم لینکام باز نمیشه ...؟
۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه منتظر اعلام کمبودهای این وبلاگ توسط خوانندگان...

با تشکر

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم خواهر

نمی دونم چی بگم راستش؟؟؟

پاسخ:
سلام خواهر . ممنونم . زحمت کشیدی. لطف کردی.
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ علی نظری(محب الحسن)

سلام

یه سایت هست به نام محفل شاعران اگه تونستی یه سر بزن جای بدی نیست...

آدرسش اینه

http://mahfeleshaeran.ir

۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۱:۰۷ ازدل تاقلم

سلام مریم جان ممنون ازتعریفت گلم

 

مریم جان شماهم شعرهای قشنگی مینویسی گلم

 

 

۱۹ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۲ ازدل تاقلم

سلام  ازکامنت زیبایت ممنون

 

مریم جان

 

سلام ی سوال دارم مریم خانم................؟؟
اینایی که نظر میزارن ادرس نمیزارن؟؟نمیشه رفت تو وبشون؟؟
پاسخ:
کیا گلم ؟ همه لینکام هستن .
بگو آدرس بدم
سلام مریم خانوم . الهی که همیشه سهم دل شما اهل خونه مهربونی و عشق و صفا باشه . 
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۳:۴۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
ان شاء الله دلتون همیشه شاد باشه خواهر.
پایدار باشین..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۷:۱۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

خواهر ببخشید من حواسم نبود شما چفیه رو لینک کردی حلال کن

الان وبلاگ شما رو لینک کردم

۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

خواهر اینم لینک حفظ قرآن

http://chafie.blog.ir/page/%D8%AD%D9%81%D8%B8-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D9%85

هنوز قلبم به یاد کسی میتپد که روزی  با او سر سفره روزگار ...وفا .نمکه معرفتمان  بود ...یاد میکنم از دوستم تا ابد تا بداند گر نان و نمک نیست من هنوز وفا دارم


سلام مریم خانوم گل خودم ..هستم عزیزم و همیشه به یادتم

راستی اهنگ وبلاگم برات پخش میشه .نظرت چیه ؟
اره منم قبلا شنیده بودمش ولی این دو صدا .همخونی شده و اهنگش هم تغییر کرده حالا نمیدونم شاید تو قبلا همین رو داشتی مرسی که اومدی و گوش دادی و نظرت رو گفتی جیگر
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۳:۵۷ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام علیکم

بله همون چفیه هست

یکی از موارد منوی بالای صفحه هست که نوشته حفظ قرآن کریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی