مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










کجاست...؟!

جمعه, ۶ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 

 

روزی با غافله ای عزم سفر داشته ام

 

بال و پر دیده و عاشق شده برداشته ام...؟!

 

پیشتر  رفتم و...رفتم...

 

و رسیدم به خدا..!؟

 

قدمی بیش نمانده ...

 

  دیدم...!؟

 

غل و زنجیر چرا بسته به پا...؟!

 

کعبه رو در رو بود

 

من اسیر زنجیر

 

خسته و...غم زده و...تشنه...

 

نشستم...؟!

 

منه خسته...منه زخمی...

 

و صدایی میگفت:

 

صبر کن غافله جآ مانده است

 

با هم آیید درون...!

 

....

...

 

چه عذابیست مرا...؟!

 

سالیانیست چرا غافله ام ناپیداست..

 

به من آهسته بگویید کجاست

 

تشنه لب مانده و چشمم در راست 

 

به من آهسته بگویید...

 

کجاست...؟!

 

 از کتاب : و شعر ...تنها بهانه ایست.

نوشته : مریم  قاسمپور

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۶
مسافر 51

نظرات  (۵)

سلام مریمی انشاالله که هیچ وقت در قفل و زنجیر و چشم در راه نباشی عزیزم
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۴ فاطمه جون
مرسی عزیزم بازم تشریف بیار...
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۱۵ تک تیرانداز
سلام
از اینکه وبلاگ منو قابل دونستید و نظر دادید خوشحال و ممنونم.
وی شمارو با افتخار لینک کردم.
در صورت صلاح دید وب بنده رو با اسم " تک تیرانداز " لینک بفرمایید.
۰۹ دی ۹۲ ، ۰۰:۱۳ زهراسادات حسینى تبار
خیلی عالی...لذت بردم..
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۳:۵۷ ازدل تاقلم

رحلت پیامبراکرم و شهادت امام حسن مجتبی تسلیت عرض میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی