مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










الا ای خاک ...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

 

 

الا ای خاک دنیا زار داره...

علی غم بعد از این بسیار داره.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
مسافر 51

نظرات  (۲)

سال خوبی داشته باشی برام هم دعا کن

من بی تو میمیرم چشاموتو نبینم مادر

تنها ترینم

دنیا تو مشت منه وقتی دعات پشت منه

فردا مال منه وقتی با تو باشم.

من بی تو میمیرم عشقم

تو یه دریایی و من یه تشنم

بیا بغض گلومو بشکن

بی تو میمیرم.

وقتی تنهام پیشت میشینم

همه عشقی تو چشات میبینم

زندگیمو به پات میریزم

ای مادرم

اگه خواب از چشات گرفتم.

تو آغوش تو جون گرفتم

همه عمرم واسه ی تو میخونم

مادر، مادر خوبم اسم تورو به قلبم میکوبم

بهشت زیر پات گم شده مادر

بمون کنارم همیشه مادر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی