مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










خدا....

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ

 

اخیرا تو یه کتابی خوندم:

 

عشق ...اجباری نیست

عشق یعنی اجازه انتخاب به معشوق دادن.

و ما چه خدای عاشقی داریم ...

که حق انتخاب را بخود ما داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۷
مسافر 51

نظرات  (۴)

۱۹ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۲۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها


بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

طرح "چشمان پاک" در میانه روی ....

 

التماس دعا

سلام سلام مریم گلی خودم چطوری جیگر ....گل میروید ز باغ گل میروید

 

سال جدید مبارک باشه خانوم خانما ....انشاالله سالی پر بار و پر برکت همراه با سلامتی و دلی خوش برای تو و خانواده محترم باشه ....تعطیلات خوش گذشت ؟چیه چیه انقدر عجولی و عصبانی میشی ..همش یه دو روز رفتم مسافرت ببین چیکار میکنی ..همش دو روز

اگر زشت و اگر زیبا
اگر دون و اگر والا
من این دنیای فانی را
هزاران بار از آن دنیای باقی دوست تر دارم.
(فریدون مشیری)

سلام اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی