مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










نگاه آخر....

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۲ ب.ظ

 

 
یه سلام خیلی ساده
 
بتو دریای صبورم
 
نامه هامو مینویسم
 
گرچه از تو خیلی دورم
 
 
 
 
 
 
کاشکی حرفای دل من
 
یه روزی یه قصه میشد
 
یخ تلخ رو دل من
 
آب میشد شکسته میشد
 
 
 
 
 
 
 
اره دریای قشنگم
 
دل من همیشه تنگه
 
واسه من نوشتن از تو
 
هنوزم خیلی قشنگه
 
 
 
 
 
 
 
مینویسم از تو دریا
 
که تویی سنگ صبورم
 
منمو کاغذ و دفتر
 
مینویسم از تو دورم
 
 
 
 
 
 
 
 
رد میشن خاطره هامون
 
از رو جاده ی سیاهی
 
منمو نگاه خسته
 
منو بغض بیپناهی
 
 
 
 
 
 
 
 
آره دریا مریم تو
 
آخر قصه کم آورد
 
توی لحظه های آخر
 
بغضشو فقط فرو خورد
 
 
 
 
 
 
.....
 
کاش نگاه آخر من
 
پره اشک شادی باشه
 
کاشکی سهم زندگیتون
 
همیشه بهاری باشه
 
 
 
 
 
 
 
واسه چشمه های کوچیک
 
آسمون قد یه دریاست
 
واسه دریا آسمونا
 
وسعت دلای زیباست.
 
 
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
مسافر 51

نظرات  (۱۳)

 

امشب گره می زنم دل تنگمو با بال کبوترات

شاید دل منو هم ببرن تا عرش گنبد طلات

 

هوائیه قلبم ، به هوای پا بوس

پر می کشه امشب ، تا آسمون طوس

 

یا رضا دل ما به فدات ، طوطیای نگامونه خاک پات

قربون مرقد با صفات

مهربون قبله‌مون یه نگات ، شبیه آهو سر می ذاریم به رات

قربون تک تک زائرات

آنکه کند فخر به هر حاکم و هر شاه     شیعه اثنا عشر است پیرو الله

کوری چشم همه دشمنان مولا     اشهد ان علی ولی الله

آنکه بود نور به هر جاهل و گمراه     آنکه بود نوکر این درگه و درگاه

زیر لبش زمزمه دارد بدانید     اشهد ان علی ولی الله

بشنو حدیث دل یک عاشق آگاه     عیسی اگر گشت بدین منزلت و جاه

وقت تولد به دهان بود نوایش     اشهد ان علی ولی الله

حاصل مطلب بود جمله کوتاه     ای که بری نام علی را تو به اکراه

روز قیامت خود الله بگوید     اشهد ان علی ولی الله

میشنود گوش دلم وقت شبانگاه     مینگرد چشم دلم وقت سحرگاه

ولوله دارند همه عالم هستی    اشهد ان علی ولی الله


منم از شما سپاسگزارم بازم به من سر بزنید خوشحال میشم

با اجاز ه لینک شدید

می توانستم کاش همه دریا را با سرانگشتانم بنویسم .

می توانستم کاش همه جنگل رامثل یک تابلوی نقاشی

ببرم با خود هرجا که دلم می خواهدو زمستان را اززمین بردارم.

می توانستم کاش با نگاه گنجشگ به خدا خیره شوم !

با قدمهای بلند باران بگذرم از عطش گرم کویرستانها

کاش می شد گل را باران رابه زبان همگان ترجمه کرد

زیباست مثل همیشه !!
اپم....
بوس
ااااااااااااااااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس                                              بببببببببببببببب  خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام، شعر خوب و ساده ای بود، دلتون آروم

+ دو کامنت قبل از ما، چه جالبند!

چشمی که از درد فراق تو نبارد

در سرزمین قلب تو جایی ندارد

چشمی که از هجر جمالت اشکبار است

مرهم به قلب زخم زهرا می گذارد

گریه به یاد تو همان اشک حسینی است

عاشق دوتایش را همان کوثر شمارد

هر که پناهنده به هیئت چون حرم شد

ایمان و دینش را به دستت می‌سپارد

چشمی که خالص یاد زینب اشک ریزد

معلوم می‌گردد ز چشمت رزق دارد

باشد گرفتاری ما از دوری تو

رحمت اگر آید به نام تو ببارد

آیا رسد روزی که ما حاجت بگیریم

آیی و ما پای رکاب تو بمیریم

مولا بیا تا در غم مادر بگرییم

باید در این غم اشک بارانی ببارد

مولا مرا با خود بسوی کربلا بر

امروز مادر با حسینش راز دارد

حدیث عشق تو دیوانه کرده عالم را
بخون نشانده دل دودمان عالم را
غم تو موهبت کبریاست در دل من
نمی‌دهم به سرور بهشت این غم را
اگر بناست دمی بی‌تو بگذرد عمرم
هزار بار بمیرم نبینم آن دم را
غبار ماتم تو آبرو به من بخشید
به عالمی ندهم این غبار ماتم را

سلام مریم جان شعر خیلی زیبایی بود ممنون
عجبــــــ رویایـــی بود رویــــای کودکـــــی
بــدون سیـــگار کلاســیک بودیـــم
بدون مشـــروب مستـــــ
بدون معشوق عاشقـــ...
بدون عقــل عاقــل!
عاقـــل و بالغ شــدن گنـد زد به همــه چی.....
سلام ممنون از حضورت عزیزم
سلام عزیزم.ممنون که بهم سرزدی...میلینکی مارو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی