مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










برگ و بار.....

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 

در زمینی که ضمیر من و توست...

 

از نخستین دیدار...؟!

 

هر سخن... هر رفتار

 

دانه هایست که می افشانیم

 

برگ وباریست که می رویانیم

 

آب و خورشید و نسیمش مهر است

 

گر بدان گونه که بایست ببار آید.

 

 

شعر از: فریدون مشیری

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
مسافر 51

نظرات  (۸)

مادر مادر ای مهر بلند بی کران .... ای فراتر از دل و بهتر ز جان ای بهار آرزو ها با تو سبز ... در خزان دوستی تنها تو سبز دامنت مهد بزرگی های من ... هستی من عشق من دنیای من رحمت بی انتهای داوری ... خاستگاه عشق پاکی مادری سایه ی لطف خدایی برسرم ... جاودان باش ای گرامی مادرم یاد باد آن روزهای کودکی ... با تو ای مشگل گشای کودکی زنده بودن را به من آموختی ... تا مرا روشن کنی خود سوختی دست تو دست نوازش بود و ناز ... ناتوانی های جان را چاره ساز بر سر بالین من شب تا سحر ... می نشستی دیدگان از عشق تر تا به چشم من نشانی خواب را ... رام سازی کودک بی تاب را از دل من تیرگی بر داشتی ... نور را در جان من انباشتی بر زبانم هر کلامی می نشست ... داشت در آن سایه ی لطف تو دست اینک ای والا ترین راز حیات ... ای نشان احترام کاینات ای گل دلبستگی های وجود ... یادگار ار خستگی ها ی وجود مهربانی جلوه ی دامان توست ... زندگی گوی دم چوگان توست آفرینش با تو آرامش گرفت ... عشق با عشق تو پردازش گرفت با صفایت رمز پاکی شد درست ... هر چه خوبی هست اینک مال توست با رضای تو بهشت آمد به دست ... رشته ی مهر تو را نتوان گسست محمد روحانی ( نجوا کاشانی )
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۶ خورم پسر ( کلب زهرای سه ساله)
بانوی نور مادر پدر
گلم سلام، نمی خواستم پسر باشی
خدا گذاشته از عشق با خبر باشی
خدا گذاشته تو همدمم شوی در غم
خدا گذاشته تو مادر پدر باشی
گلم،قشنگ تری از گل و بهار و بهشت
بشر شدی تو که از هر فرشته سر باشی
خدا تو را به نگاه خودش تبرک کرد
که از هر آنچه که خوبست خوبتر باشی
میان دست تو تسبیحی از ستاره گذاشت
که آفتاب شوی مژده ی سحر باشی
گلم عزیز دلم دخترم ، خدا می خواست
علی به عرش بیاید ، تو بال وپرش باشی
از آسمان به زمین هدیه داده شد نورت
که نور چشم و عزیز پیامبر (ص) باشی
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۶ خورم پسر ( کلب زهرای سه ساله)
سلام علیکم خواهر کم پیدا هستید به برادر کوچک خود سر نمیزنید؟
سللللللللللللللااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم یه عالمه سلام ببخشید نبودم و حالا هستم . یه عالمه ممنونم که به یادم بودی مریم بانو  یه عالمه معذرت که نبودم . یه عالمه خوشحالم که سلامتی و وبلاگت هنو روبه راهه . یه عالمه سسسسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااامممممممممممممممممم
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۱ خورم پسر ( کلب زهرای سه ساله)
سپاسگزارم شما هم موفق باشید باز به داداش سربزنید خوشحالم میشم یا حق
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۵۳ ( کلب زهرای سه ساله
من اومدم که کار فرهنگی کنم و با موضوع مادر و پدر کار میکنم تخصصی راستی شما مارندرانی هستید من گیلانی هستم  فعلا آبجی حالم خوب نیست میرم باز  حتما به من سر بزنید باشه
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۰ کلب زهرای سه ساله
خدا  هیچ وقت بدنمیده آبجیمن بنده بدم که برام گرفتارم و مریضی پیش میاد
هر دو شمالی هستیم خوشبختم فعلا خدانگهدار شما
و اینکه
شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی .سلام جیگر خوبی چیکار میکنی با گرما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی