مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










کاش عمر...

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

 

دستای خالی و سردم

 

    همیشه خالیه اینجا

 

          کاش عمر خاکی مریم 

 

              نبوده هرگز بدنیا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
مسافر 51

نظرات  (۳)

    

آرزو دارم شبی عاشق شوی ....

      آرزو   دارم   بفهمی   درد   را ....

                تلخی  برخورد های  سرد  را ....

         عزیزم. اینو گفتم یه ذره درد منو بدونی وقتی بهترین دوستت ازت خبر نمی گیره!!

پاسخ:
آخ که عاشق این شعرم قاصدک جان
کجایــــــــــــــــی؟؟
   نیستی دیگه دارم نگرانت میشم.:(
همیشه سلامت باشی :)
پاسخ:
تشکر. همچنین ارزومندم برای تمام دوستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی