مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










شعر معاصر...

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۱ ب.ظ

فرشی از ابریشم و گلهای شبنم بافتی


مثل موهایی که با شب بو و مریم بافتی



چند رج دیوانه بازی، چند رج دلواپسی


رشته ی امید من بود اینکه کم کم بافتی

 



این گلوبند است دور گردنم آویختی


یا طناب دار من را باز محکم بافتی؟

 



خانه را با دستهای مهربانت چیده ای


زندگی را با خیالاتی منظم بافتی

 



من که سرما را تحمل کرده بودم سالها...


شال می اندازم از وقتی برایم بافتی

 

شعر: امیر تیموری

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۴
مسافر 51

نظرات  (۵)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۴ کریم پازکی


این گلوبند است دور گردن"م" آویختی


یا طناب دار من را باز محکم بافتی؟


اشتباه تایپی شده 

پاسخ:
تشکر از شما
   

واژه ها حرف ها و کلام ها در گذر زمان می آییند و می رونند

اما خاطره خوش باهم بودن هست که می ماند

افتخاری بود در کنار شما بودن حتی اگر فراموش شدم

سر بلند باشید
سعلاااااااااااااااام .
سال نو مبارکت باشه عزیزم.
 دیدی باز اومدم؟؟
با اینکه دیگه سر نمیزنی؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی