مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










بهار...

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲ ب.ظ

 

 

دلم تنگ بهاری شد...

 

که آئینش فداکاریست.

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
مسافر 51

نظرات  (۲)

سلام مریم جون خوبی چه خبرا ای بابا دیگه از سر شلوغی و کم سر زدن  گذشته ستاره سهیل شدی عیبی نداره تو خوش باش منم به همین راضیم ..ممنون اره تولد هر دوتامونه ما هر دو تا بیست شهریور یک شب دنیا اومدیم فقط با یکسال تفاوت .بازم ممنون از لطفت

از خداوند میخوام  سلامتی را نصیب خانواده ات

دلخوشی را نصیب خانه ات

و آرامش را نصیب دلها یتان  گرداند

 

 

سلام مریم جون .معلومه که تنهات نمیزارم اگر هم وبلاگم رو بستم  تو رو تنها نمیزارم  بهت سر میزنم من رفیق نیمه راه نیستم یه روزی دلم خیلی گرفته بود تو همون روز انگار ویروس بستن وبلاگ اومده بود سه تا از دوستام خدا حافظی کردن تو هم که سرت شلوغه و دیگه کم پیدایی گفتم من دیگه چرا هستم حدود یک هفته مهمون داشتم عروسی در پیش داریم در گیر لباس و خیاطی و اینا دیگه کم وقت میکنم بیام نت .واسه همین اون پست رو گذاشتم که چند نفری اومدن و شدیدا دعوام کردن که اگه ببندی ما هم میبندیم حالا شنبه دارم میرم شمال برا یک هفته بر میگردم ببینم چی میشه .عزیز دلم باعث خوشحالیه منه که تو شادی هات شریک باشم این چه حرفیه که میزنی .خودت رو واسه ادرس ناراحت نکن من از لینکت میام همون اسمت کافیه باشه نفس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی