مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










آرزو...

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ب.ظ

 

به کی بگم زمونه پرپرم  کرد

 

به کی بگم دسته گلاشو آب داد

 

به کی بگم تمـــــوم آرزومو

 

سوزوند و خاکسترشو بباد داد.

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
مسافر 51

نظرات  (۴)

سلام قشنگ بود به وبلاگ من هم بیا
سلام مریمی صبح قشنگ روز جمعه تو به خیر و شادی بااشه عزیزم دست درد نکنه دیگه منو با کی اشتباهی گرفتی ؟چقدر زود فراموش میکنی پارسال  20 شهریور تو نبودی تو وبلاگم جشن گرفته بودم واسه خواهرم و خودم چندین بار تبریک گفتی برو تو ارشیو شهریور من نگاه کن در ضمن پرفایل منم که فعاله برو ببین متولد چه سالی و چه ماهی هستم .با یکی دیگه اشتباه گرفتی گلم.. منو خواهرم تو یه روز و یه ساعت دنیا اومدیم فقط با یکسال تفاوت سنی .اون از من کوچیکتره جز عجایب هستیم نه

سلام وصد سلام خانمی

۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
احسنت.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی