مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










دور....

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ق.ظ

 

 

بزن نی قلب مریم بآز صبوره...

 

گلی داره که سهمش راه  دوره.

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۱
مسافر 51

نظرات  (۲)

راستی مریم دخترت شوهرش کجا زندگی میکنه میخواد دخترت رو ببره راه دور این پستت منو یاد این انداخت فکر کردم شاید به این دلیل گذاشتی .خدا کنه اینطور نباشه چون من دوری رو تجربه کردم خیلی سخته مخصوصا اوایل ازدواجم خیلی اذیت شدم تا به شرایط عادت کنم ارزو میکنم دخترت هیچوقت طعم دوری رو نچشه خانواده و شوهرت رو با هم یکجا داشته باشه
۲۳ مهر ۹۲ ، ۰۲:۴۹ علی نظری(محب الحسن)

با عرض سلام و ادب...

ببخشید یه مدت نبودم...

این دو بیتی تقدیم به شما...

به مریم گو که نی را التهاب است

سراسر ساز او را اضطراب است

بگو دلخوش به نی دیگر نباشد

که او را چون بیابان و سراب است...

یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی