مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










فکر...

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ق.ظ

 

 

تنها جسم نیست که فرسوده میشود

 

باید فکرمان را نیز...

 

از فرسوده شدن محافظت  کنیم.

 

 

 

 

از کتاب: اندیشه های خوب برای همه

نوشته: پرامد وویجی باترا

ترجمه: هیبت الله اسدی مدرس دانشگاه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
مسافر 51

نظرات  (۵)

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم/وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش میگردیم/وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش میگردیم ولی باز هم تنهاییم.......

سلام دوست خوب و وفادار من ..من برگشتم از اینکه تو این مدت نبودم شرمنده ..رفته بودم مسافرت تازه برگشتم ..چه خبرا چیگار میکنی ..کارهات تموم شد .سرشلوغی ها تموم شد .انشالله که همیشه سلامت باشی و سرت شلوغ خوشی های زندگی باشه عزیزم .خیلی خسته ام انگار یکماه بود که از خونه دور بودم خیلی دلتنگ خونه و سیستم کامپیوترم که تنها یار  وفادار روزهای تنهایمه شده بودم .

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۴ برای تازه شدن دیر نیست
چه زیباست که در اندیشه‌مان دوست داشتن‌ است… چه شادی‌بخش است وقتی نگاه‌مان می‌خندد. چه مست می‌شود این دنیا آنگاه که… دلمان پر از امید به فردایی روشن است. من می‌دانم از همین صبح زیبا… از این گنجشکانی که رقصان آواز می‌خوانند… از این صدای گذر آب در نهر کوچک زندگیمان می‌دانم آری، امروز روز خوبی‌ست… بی‌شک معجزه‌ای در راه است!!
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۲:۵۷ برای تازه شدن دیر نیست
سلام مریم خانوم عزیزم
خوبید؟خانواده خوبن؟

یاد بعضی نفرات / روشنم می‌دارد...

نام بعضی نفرات ، / رِزق رُوحم شده است

وقت هر دلتنگی / سُوی‌شان دارم دست

جرأتم می‌بخـشد / روشنم می‌دارد

سلام مریم جون روز زیبای اول هفته ات به خیر باشه عزیزم

سلام گلم  شعر از " مریم ملک دار "

 

یبار که گفتم چه طوری باید ادرس رو حفظ کنه بعد گفتی امتحان کردی نمیشه اخه منم با Mozilla کار نمیکنم با   Internet    Explorer   کار میکنم زیاد نمیدونم اون چطوریه تو اگه ادرس وبلاگت انتهاش به جای دات ای ار ...دات کام. بود تو قسمت مدیریت وبلاگم یه گزینه هست ..وبلاگ دوستان ..ادرست رو اونجا وارد میکردم سریع میومدم هر موقع هم اپ میکردی خبر دار میشدم ولی اینجوری باید وبلاگم رو باز کنم از لینکت بیام .از اونجایی هم که اینترنت ها سرعت لاک پشتی داره طول میکشه و حوصله سر میبره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی