مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










اسارت...

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

 

اسارت یعنی که پرنده باشی...

 

اما...!؟

 

یه نخ بپات بسته باشه

 

 وقتی  که خواستی بپری..!؟

 

یکی  راتو   بسته باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۴
مسافر 51

نظرات  (۷)

سلام .
موفق باشید.سرتون شلوغه؟
۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۱۷ برای تازه شدن دیر نیست
سلام یاد آور لحظه های دردند عمو شبهای اسیری ام، چه سردند عمو دیشب سر نی، فقط سرت را دیدم آغوش تو را چه کار کردند عمو؟ هوای دلم؛هوای حسین(ع) کرده...
امروز از تلوزیون یه چیزی شنیدم برام جذاب بود یکی داشت تعریف میکرد یه نفر رفته بود پیش امام مثله همیشه وقتی نشست روی صندلی /صندلی یکی از پایه هاش شکست و به زمین افتاد و سرش شکست انگار از بلندی افتاده امام بلندش کرد و سرشو بست به امام گفت آخه چطور میشه از جای به این کوچیکی بیفتی و سرت بشکنه چرا اینطور شد امام گفت :خداروشکر مجازات کارت رو این دنیا گرفتی مردگفت: من که گناهی نکردم امام گفت: وقتی روی صندلی مینشستی بسم الله نگفتی
حالا شده حکایت ما وقتی سوار هواپیما میشیم همش بسم الله و آیت الکرسی  میخونیم میترسیم چون بین زمین و آسمونیم ولی وقتی سوار ماشین میشیم دلمون قرصه که رو زمینیم و تصادف میکنیم یا هزار تا بلا سرمون میاد درحالی که وقتی رو زمینیم و راه میریم به این فکر نمیکنیم که زمین هم بین آسمونهاست و بجایی وصل نیست...

باور کنید سر من شلوغ تره شاید مهمون و بچه و داماد نداشته باشم ولی شلوغم وجدانا
سلام مریم خانم.
ممنونم.

امام حسین (علیه السلام) : ایمان بنده مومن کامل نمیشود مگر اینکه در او چهار خصلت باشد : 1.اخلاقش نیکو باشد ، 2.بخشنده باشد ، 3.از گفتن حرفهای زیادی خودداری کند ، 4.زیادی مالش را انفاق کند.  ارشاد القلوب جلد 1 صفحه 454

منم واژه "تو ان دیوار نوری

که در دلدادگی سرشار شوری

دلم با یاد تو پر از امیده

   اگرچه اینک از من دوردوری

                                   نوشتم حرف دلم را تا بخوانی

   که چون دوری ز من .دردم بدانی

 

زیبا بود مهربونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی