مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










جاده تنهایی

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۰ ق.ظ

 

 

گفتی ببار...ابری نبود

 

 

گفتی بیار...جامی نبود

 

 

گفتی بمان... قراری نبود

 

 

گفتی بخوان...صدایی نبود

 

 

گفتی برو؟!...

 

 

بغضم  شکست...

 

 

ابرها باریدند

 

 

دستها جامی  شدند

 

 

..و آرام شدم

 

 

پس خواندم:  خدایا ...به امید تو

 

 

و ماندگار شدم در جاده تنهایی.

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 

از کتاب : و شعر تنها بهانه ئست

نوشته : مریم قاسم پور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵
مسافر 51

نظرات  (۸)

عالی بود
سلام خوبید؟

نه اشتباه نوشته بودم ادرسو الان درست نوشتم.. هر وقت ادرسو گم کردید تو گوگل سرچ کنید مترسک خوشبختی میاد اولین وب وبلاگ منه..

راستی دیشب داشتم کتابتونو میخوندم.. سرنوشت خیلی قشنگه اون سری هم داشتم میخوندم رو سرنوشت حسم بهم ریخت
اپم

سلام مریم گلی خودم ..خوبی ؟این شعر برام اشناست چون چندین بار تو کتاب شعرت خوندمش .به دل میشینه ..خیلی ناراحتم مریمی یکی از اقوام ما تو این چند روز اخیر در اثر تصادف فوت شده .فکرم پریشون و بهم ریخته است .خیلی ناراحتم

 

اگر انسانها میدانستند فرصت با هم بودنشان محدود است محبتشان نا محدود میشد

مرسی مریم مهربونم .خوشحالم که تو شادی من شریک بودی ..میبوسمت
سلام خله قشنگ بیه تی فدا خش خش
نصف اشباهاتمان ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم، فکر می کنیم
۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۲:۰۷ علی نظری(محب الحسن)
سلام
هوای کربلا افتاده تو سرم
میخوام برم بشم جاروکش حرم...
حلال کنید...
یاعلی...
پاسخ:
سلام بزرگوار . 

خوش اومدین متاسفانه سایتتون باز نمیشه .
 

خوش به سعادتتون . بیاد همه عاشقایی که آرزوی پابوسی و اردت به آقا دارن نائب الزیاره باشید .

یا علی برادر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی