مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










مات...

پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ب.ظ

 

 

سلامم سرد و آهم پر ز آتیش

 

        میان مهره ها گم میکنم خویش

 

 

              یکی رخ میشود در جمع سرباز

 

 

                       و من تا بینهایت میشوم کیش

 

از کتاب : و شعر... تنها بهانه یست   

نوشته : مریم قاسم پور

   

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۱
مسافر 51

نظرات  (۱۳)

۲۳ آذر ۹۲ ، ۰۷:۵۵ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

به نام خدا

سلام

تقدیم به دوستداران شعر و ادب پارسی

http://www.ganjnama.com/index.html

اسبه وچه
سلام
پنهان همیشه پیدای من !!!!
عاشق شعراتم
هرگز زانو نخواهم زد....حتی اگر سقف اسمان هم کوتاه شود...

خیلی دوستون دارم.....
۲۴ آذر ۹۲ ، ۲۲:۱۶ برای تازه شدن دیر نیست
دل خوشم باغزلی.تکه نانی.ابی... واگربازبپرسی گویم:دلخوشم بانفسی... حبه قندی.چایی.صحبت اهل دلی...
سلام یه وبلاگ دانشجویی باز کردم دوس دارم کمکم کنید لینکتون کردم

قشنگ بود ....

۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۰:۲۱ برای تازه شدن دیر نیست
پیشاپیش چله تون مبارک . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•
[گل]

سلام مریم جون گل ...تو مرامت برام ثابت شده است عزیزم

 

گر چه ما خوابیده اندر سایه ایم در رفاقت تا قیامت پایه ایم با رفیقان از عزل دست رفاقت داده ایم در مرام ما نکن شک گر چه دور افتاده ایم

کاش دستانم انقدر بزرگ بود که میتوانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم دوست دارم مریم مهربونم

مثلا  خیر سرم چند روز پیش ویندوز عوض کردم نمیدونی چه بدبختی شد همه چیز به هم ریخت اصلا بساطی شده بود الان سه روزه درگیره برنامه نصب کردن و تنظیمات اینترنت و دانلود کردنم به غلت کردن افتادم
صبح امروز کسی گفت به من

تو چقدر تنهایی!

گفتمش در پاسخ:

تو چقدر نادانی

تن من گر تنهاست

دل من با دلهاست

دوستانی دارم که دعایم گویند

و دعاشان گویم

یادشان در دل من

قلبشان منزل من...

یلدات پیشاپیش مبارک مهربونم بهترین لحظه ها رو در کنار اونهایی که دوستشون داری سپری کنی ..برای دخترت شب یلدا مراسم شب یلدا میاره دیگه تازه داماد درسته ؟خوش بگذره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی