مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










آمار...

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ

 

آمار بازدید  آسمان کم است...
 
آمار بازدید زمین  چه زیاد
 
پیوسته در زمین گذر میکنیم
 
آسمانی بودن را برده ایم از یاد.
 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۲
مسافر 51

نظرات  (۵)

الو الو سلام مریم این خودتی ..بابا چیکار میکنی درگیری چرا؟یه روز میگی خدا حافظ اشک ما رو در میاری هی میام بهت سر بزنم ادرس وبلاگت اشتباهه و باز نمیشه دوباره میایی نظر خصوصی میزاری  میگی نه قصد رفتن نداری  و بدون ادرس یا بازم ادرس اشتباه میزاری ..الانم دو به شک هستم که این وبلاگ خودت باشه..این ادرسی بود که داشتم الان هم دیگه باز نمیشه  http://yazzag.blog.ir/  الان هم که ادرست رو عوض کردی http://garybe.blog.irخوب من از کجا بدونم ادرس چیه عزیزم

بابا انقدر ما رو بازی نده ...نمیدونم چه لزومی داره که ادرس عوض میکنی ؟تو خودت خوب میدونی که پیش من جایگاهت کجاست .

 


دیوار احساس من را

همه کوتاه می پندارند

اما چه می دانند

در پس این دیوار کوتاه

زمینش عمق فراوان دارد
 
 
انقدر دلم از همه چیز گرفته و افکارم پراکنده است مریم که حسابی سر در گم شدم منو ببخش اگه من اون قدری که قبلا برات وقت میزاشتم .در حال حاضر نمیزارم تو منو درک میکنی میدونم که ازم نمی رنجی مهربونم
خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها با تو باشد .

سلااااااااااااااااام مسافر کوچه های  مهربونی
وب جدیدت مبارک گلم خیلی خوشحال شدم اومدی ..
۲۷ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۲ ازدل تاقلم
سلام قالب وبم وعوض کردم مریم جان ببین خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی