مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










دریای ...4

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۸ ق.ظ

 

دریــــــــا...؟! سلام مریم

به موجـــــــای قشنــگت

باز اومــــــــدم بشینـــــم

کنـــــــــار دل تنـــــــــگت

 

 

 

دلـــــــم گرفتــــــــــه دریا

مثل شبـــای پاییـــــــــــز

مثل پرنده ای کــــــــــــه 

فهمیده  لونه اش نیست

 

 

 

دریا...؟!  غرور مریــــــم

شکسته تو شبی سرد

مثل گلی که طوفـــــان

یک شبــــه پرپرش کرد

 

 

 

دریا گلایه مونـــــــــده

کنار بغض تنــــــــــهام

حرفایی که نگفتــــــم...

....

نمیگم و...نمــــــیخوام

 

 

 

دریا...؟! صدای موجات

همیــــــــــشه دلنوازه

برای آدمــــــــــی که

زندگیشو میـــــــبازه

 

 

 

دریا...؟!مسافرم من

مسافری نی نـــواز

زدم به سیم آخـــر

دیوونه شد دلم باز

 

 

 

دریا صبرم سر اومـــد

دلم چه سوت و کوره

آخه یه عمـــره دلــم

خیلی خیلـی صبوره

 

 

 

دریا خسته ی خسته م..!؟

از این جماعت ســــــــــرد

جماعتی که زخمــــــــــو

هدیه به قلب من کـــــرد

 

 

 

دریا خدا نگـــــــــــــهدار

عمر سفر سر اومـــــــد

میرم من از کنـــــــــارت 

جدایی از در  اومـــــــد.

 

 

 

 

 

مسافرت خسته شد

از این جماعت ســرد

جماعتی که اونو...!؟

یکشبه پرپرش کــرد.

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
مسافر 51

نظرات  (۷)

اندوه پنهان شده در لبخندت را

عشق پنهان شده در عصبانیتت را

ومعنای حقیقی در سکوتت را

میفهمم

 

سلام مریم گلی خودم ...صبح شما درخشان ....پارسال دوست امسال اشنا خانوم ..کجایی کم پیدایی تو هم مثل من از روزمرگی و کارهای تکراری خسته ای ؟

۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۰۴ ازدل تاقلم

سلام مریم جان میدونی شعرهای قشنگی می نویسی .

خیلی زیبا

عزیزم من همه جوره هستم هر وقت دوست داشتی حرف بزن و درد و دل کن خودت رو خالی کن ..اما تو خودت فرو نرو ..چرا این روزها حال و روز همه اینه ..چرا همه خسته اند ...منم یکی از اون خیلی ها هستم
بشین سر جات
سلام، معمولا شعر نمیخونم ولی قشنگ بود هرچند تلخ بود بیشتر
انشالا آروم و قرار تو لحظه لحظه ی زندگیتون جاری باشه
از اینکه همیشه میخونیدم ممنونم
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۵ علی نظری(محب الحسن)
درود مریم خانم
اینم یه بداهه تقدیم شما...
خدا به قلب مریم یه لحظه کن نظاره
آرزویی به غیر از دیدن یار نداره
نجف میخواد خدایا کربلا هم کنارش
ببر اونو به جایی که آرزوشو داره...
اهل بیتی باشید...
یاعلی...
۰۹ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۶ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

چفیه با : "چه قدر خوب است..."

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی