مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










خیالی...

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ

 

ابری ترین مسافر

تو جاده شمالی

میگرده دنبال یک

شهر خوب خیالی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۰
مسافر 51

نظرات  (۶)

سلام جان مار...من که همیشه شمه پلی درمبه..ای سر نزندی چه چیه!!!

این خنه بخرین باعث بیه همه ذکر و فکر بیه چتی پول جور هاکردن..

واسمون دعا کنید حتمااااااا..بووس
راستی شعر دریا مردم هم قشنگههههههههههههه
استخدامی هارو دیدم..هیچکدوم هنوز ازمونی ندارن..فقط تبلیغ کردن..
من هر شب چک میکنم مادر جون..بووس
[گل]
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۵۷ ازدل تاقلم
سلام قشنگ بود
قشنگ بود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی