مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










برف...

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

 

 

از آسمون میباره
نم نم برف
و بارون
هدیه به قلب زمین
سفیدی
آسمون

 

 

دلم میریزه انگار
تو سرمای زمستون
کاشکی قلم
مینوشت
حرف دلم رو آسون

 

 

دلم برگ خزونه
بدست سرد دنیا
رسم زمونه
کاشکی

...
نمیشد اینطوری تا...؟!

 

 

خدای مهربونم...
خدای
آسمونا
 مریم قصه هستم

جا مونده ام من اینجا

 

 

آهای برف آهای خاک...
منم یه سینه
چاکم
تو بازی روزگار
یا کیشمو  یا 
ماتم

 

 

آهای زمستون سرد
آهای دنیای
بیرحم
ببین که این سرنوشت
با دل مریم چه
کرد

 

 

آهای سفیدی برف
سهم تو آسمون
بود
چرا زمینی شدی
هویت تو
گم شد...؟!

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
مسافر 51

نظرات  (۱۲)

اوهوع
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۶ سیدمحمد هاشمی
سلام!
امیدوارم حال تان خوب باشد و در کنار خانواده روزهای شادی را پشت سر بگذارید . در این هوای برفی وسرد شعرتان به دل نشست . هر چند سه بند آخر مشکل قافیه دارد و باید اصلاح شود اما از نظر محتوا کار خوبی ست. موفق باشید
باورم نیست آنکه ساده تر از آب بود آتشم زد.........
سلام، مطمئنید نم نم میباره؟
سلام گلم !
مریم ونی نامه رو بیشتر دوست دارم . مسافر بوی غریبی و غربت و دلتنگی می ده  ! مسافر،همیشه حرف از  رفتن می زنه ؛ و من رفتن رو دوس ندارم مثل رفتن........
اما هرچه هم بذاری دوست خواهم داشت@
 
سلااااام.
چرا اینقد آدرس وبتون عوض میشه؟؟
۱۵ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۷ مسافر آسمونی
سلاااااااااااااااام
خووووودت تنبلی ......
من خییییلیم خوفم 
صببببر کن ...
یه پستی بزارم واست که .....
هه هه ه
قلفون مامانیم بللللللللللللم
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۴ ازدل تاقلم

پروردگارا ارامش را همچون دانه های برف ارام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزن بباران

سلام مریم جونم .خوبی ..خوب خدا رو شکر که خسارت جانی نبوده عزیزم غصه نخور خیلی ها به باغهاشون اسیب رسید دیگه زمستون این مشکلات رو هم داره دیگه .ما خوبیم اینجا زیاد برف نیومد ولی همون یه ذره برف هنوز اب نشده یخبندونه زمین یخ بسته ..خانواده منم همه سلامت هستن  خدا رو شکر ممنون از لطفت فقط یه چند وقتی حالم زیاد خوب نبود حوصله نت اومدن رو نداشتم ..راستی پرسیده بودی که چه اسمی رو برای وبلاگت انتخاب کنی به نظر من مریم و نی نامه قشنگتر بود   مسافر یه کم کلیشه ای شده خیلی ها این اسم رو گذاشتن ..البته بازم نظر خودته ...

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۷ علی نظری(محب الحسن)
سلام
به نظر من نی نامه ادبی تره و به اشعارتون میخوره...
برقرار باشی...
یاعلی...
اره وقت گیر که هست خواهر هی میگفت چرا فیسبوک نمیایی پارسال عضو شدم انقدر که نرفتم حذف شدم حالا امسال دوباره عضو شدم با صفحه ببینم وقت میکنم من همین وبلاگ هم وقت نیکنم درست مدیریت کنم بعضی وقتها دوستان صداشون در میاد.   موفق باشی
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۲۷ ازدل تاقلم
سلام اپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی