مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










زهرا...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ق.ظ

 

لالا لالا چرا خوابم نمیاد

مگه زهرای من افتاده درخاک

 

لالا لالا چرا بیتابم امشب

مگه طفل علی میسوزه در تب

 

لالا لالا چرا من بیقرارم

مگه من بعد ازین زهرا ندارم.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
مسافر 51

نظرات  (۹)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۰۷ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با "شادمانی تلخ..."

 

التماس دعا

۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۲۱ مسافر آسمونی
سلام
قشنگ بود .
مرسی که سر میزنی
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۴۵ علی نظری(محب الحسن)
سلام

فرارسیدن ایام سوگواری بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) را به محضر امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله) و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم...

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۴۱ ازدل تاقلم

سلام ایام فاطمیه تسلیت عرض می کنم

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۸ خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام علیکم

 

چفیه به روز است با :

 

"ایرانی بودن ، فقط موقع عید نوروز ؟؟؟!!!"

 

التماس دعا

بووس

سلام مریم عزیزم اومدم ازت خدا حافظی کنم و پیشاپیش نوروز رو تبریک بگم اخه دارم میرم شهرستان پیش خانواده ام در شکفتن جشن نوروز برای تو  در همه ی سال سر سبزی جاودان و شادی و اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم .مواظب خودت باش عزیزم ..تعطیلات بهت خوش بگذره


تنها خداست که میداند
“بهترین”
در زندگیت چگونه معنا میشود!
من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم
عزیزم :  پیشاپیش عیدت مبارک شاید دیر برسم عید روبهت تبریک بگم!!!بووووووووس
.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی