مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










قافله...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

 

تقدیم به امام زمانم...

 

قافله...

 

 

روزی با قافله ای عزم سفر داشته ام

 

بال و پر دیده و عاشق شده ...

 

برداشته ام.

 

پیشتر رفتم و...رفتم ...

 

و رسیدم بخدا

 

قدمی بیش نمانده دیدم

 

غل و زنجیر چرا بسته به پا...؟!

 

کعبه رو در رو بود...

 

من اسیر زنجیر

 

خسته و...غم زده و....تشنه 

 

نشستم...

 

من خسته...؟! من زخمی...

 

و صدایی میگفت :

 

صبر کن قافله جا مانده است

 

با هم آیید درون

...

چه عذابیست مرا؟!

 

سالیانیست چرا قافله ام ناپیداست

 

به من آهسته بگویید:

 

کجاست.

 

تشنه لب مانده و چشمم در راست

 

بمن آهسته بگویید...

 

کجاست.

 

بمن آهسته بگویید کجاست.

 

 

از کتاب : وشعر...؟! تنها بهانه ایست.

نوشته : مریم قاسمپور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
مسافر 51

نظرات  (۸)

ته دس درد نکنه عید موارک
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۰ ازدل تاقلم

مهدی نظری به ما عنایت کن
مارا به صراط خود هدایت کن
مهدی! اگر از منتظرانت بودیم
چون دیده ی نرگس نگرانت بودیم
با این همه روسیاهی و سنگدلی
ای کاش که از همسفرانت بودیم

میلاد دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، امام عصر و الزمان مبارک

رهگذار وصال
بیا که بی تو دل خسته را قراری نیست
مرا به غیر تو ای شهریار یاری نیست
منم گدای سرکویت ای که در عالم
به ملک عشق کسی جز تو شهریاری نیست
دلم زداغ فراقت چو جام لاله بود
در این چمن چو من خسته داغداری نیست
به انتظار تو مردم به رهگذار وصال
بیا که هیچ مرا تاب انتظاری نیست
زپا نشسته ام از درد هجر و می دانم
به دشت خاطره همچون تو شهسواری نیست
فدای سرو قدت جان ما که در گیتی
میان صحن چمن چون تو گلعذاری نیست

سلام علیکم خواهرم ممنون از نظر شما اگه اسمی پیشنهاد دارید تا فردا صبح به من بگید ممنون
اوووووووووووو وه چه خبره 120سالنفرین کِنی
سلام،آپیم.
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۰ علی نظری(محب الحسن)
قافله با غافله فرق زیاد است بدان
آن یکی هست کاروان این یکی غفلت پذیر...
سلام
ببخشید دخالت کردم ولی فکر کنم منظورتون قافله بوده...
این بداهه اول حرفم تقدیم به شما...
در پناه امام زمان(عج)...
راستی الحمدلله مشکلاتتون حل شده...
یاعلی...
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۲ حسین شکری
سلام
مطلب بسیار زیبا وتاثیر گذاری بود.
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی