مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










روزگار...

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 

 

سرد میشود...

 

     روزگار دلم ...؟!

 

          وقتی نفس...

 

                بهانه ای برای  زندگی میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
مسافر 51

نظرات  (۴)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۷ ذره بین نویسان
سلام وب زیبایی است.به ما هم سر بزنید http://zarebinebahman.blog.ir/

سلام

خیلی خیلی زیبا بود

۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۷:۴۳ ازدل تاقلم

مسافر پرواز رمضان:
پروازت بی خطر، امیدوارم توشه ات فراوان
و سهم سوغات من، دعای شبهای قدرشما باشد . . .
التماس دعا

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۷ حسین شکری
سلام دوست عزیر وب خوبی داری
اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با اسم
"تاریخچه های خواندنی"
لینک کن بعد خبرم کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
 با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی