مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










امید...

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ب.ظ

 

الهی سایه های غم بسوزه

که دنیا چرخشش فقط دو روزه

 

 

الهی دست کس کوتاه نگرده

اگر گرده ازین  دنیا نگرده

 

 

الهی هیچ درختی خم نگرده

اگر گرده در این عالم نگرده

 

 

الهی هیچ گلی پرپر نگرده

اگر گرده میان در نگرده

 

الهی دست من کوتاه ز دنیاست

الهی چشم امیدم بدرگاست

 

 

الهی درد من درمون نداره

به امید درت امیدواره

 

 

 

الهی داغدارم داغدارم

من از دنیا فقط آفاق دارم

 

 

الهی آمدم پشت درت باز

مرا از خانه ات بیرون نینداز

 

 

الهی زخم مریم سوز داره

فلک این قصه رو هر روز داره

 

 

الهی دست من هر شب بلنده

نظر بنما برین افتاده بنده

 

الهی گم شدم بر تار دنیا

الهی برنگردان لطف خود را.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۰
مسافر 51

نظرات  (۶)

اللهی آمین

  خدا قوت

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۰ ... خادم الزهرا
سلام

به امام صادق (ع) عرض کردند آقاجان اگر شیعه ای از شما گنه کار باشد موقع عذاب وسوزاندن اون مومن در اون دنیا باعث خوشحالی دشمنان شما می شود وآبروی شما می رود .امام صادق(ع) فرمودند ما در همین دنیا به شیعیان کمک می کنیم که توبه کنند
گفتند آقاجان اگه گناهاش زیاد بود چی امام صادق(ع)فرمودند موقع جون دادن عزراییل بر او سخت میگیره تا گناهاش پاک بشه گفتند آقاجان اگه گناهاش خیلی بیشتر از اینها باشد چی. آقا فرمودند اینقدر تو برزخ نگه داشته میشه تا بخشیده بشه گفتند یابن رسول الله(ص) اگه باز هم گناهانش بیشتر از این حرفها بود اون موقع چی. راوی میگه در این لحظه دیدم امام صادق عصبانی شدند و دو زانو نشستند و فرمودند به کوری چشم دشمنان دستشو می گیریم وارد بهشت میکنیم

. سند :بحارالانوارجلد93صحفه 373


بمناسبت تولدم یک هدیه در وبلاگم براتون گذاشتم

کلیپی در فضیلت امیرالمومنین

پیشنهاد میکنم حتما ببینید

یا علی


۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ حسین شکری
الهی آمین یارب العالمین
التماس دعا
۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۰ گلبرگ دانلود
سلام همین حالا قالب بیان خودتونو سفارش دهید!
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۱ گلبرگ دانلود
سلام منظورتون از محدوده یعنی چی؟ما طراحی میکنیم یاعلی
ممنون که سر زدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی