مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










یوسف...

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

 

خداوند اراده کرد تا زلیخا یکتا پرست شود...؟!

 

         یوسف بهانه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
مسافر 51

نظرات  (۱۶)

۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۸:۳۱ حسین شکری
سلام 
هیچ برگی از درختی نمی افتد مگر با اراده پروردگارعالمیان.
التماس دعا.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۹:۲۹ حسین شکری
سلام
لطفا متن(( تجربه)) را دوباره مطالعه بفرمایید تا سوء تفاهم برطرف بشه.
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۶ حسین شکری
خدارو شکر
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۱۱ حسین شکری
دوباره سلام 
یه سوال دیگه.
چرا مسافر ؟؟؟؟؟                     چرا 51 ؟؟؟؟؟ 
اگه دلتون نخواست جواب ندید.
فقط عجله نکنید.
پاسخ:
چون متولد 51 هستم 
پس مسافر  51 میشم
فداااااات
پاسخ:
فدای گل پسرم
عالی بود پستتون
راستی ممنونم از حضوره گرمتون

سلام

ممنون از این پست زیبا

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۹ حسین شکری
سلام 
حدس میزدم .
پس من با افتخار شمارا خواهر بزرگتر خطاب میکنم.
راستی توی این شبهای باعظمت قدر داداش کوچیک خودتونو فراموش نکنید.
التماس دعا
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۶ ازدل تاقلم
سلام  شب قدراست التماس دعا
۲۵ تیر ۹۳ ، ۲۰:۵۲ داداش حسین
شبی است که «لیلة البراتش» خوانند:
دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
و اندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که این تازه براتم دادند
۲۶ تیر ۹۳ ، ۰۳:۱۹ گلبرگ دانلود
شب قدر واسه فرج آقا ، جانبازا، بیمارا، شیمیایی ها، طول عمر رهبر، وعاقبت بخیری هممون دعا کنید.یاعلی
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۰ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
 زلیخا
جان یوسفت راستش را بگو!
به خدایت چه گفتی که خودش اینطور پا در میانی کرد؟!
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ داداش حسین
سلام علیکم  خواهرم کم پیدا هستید؟ دیگه داداش رو قابل نمیدونید
سلام .انشالله شب قدر را قدر بدانی شهادت مولامون را به شما تسلیئت عرض می نماییم...
سلام
وب قشنگی داری به وب من هم سربزن خوشحال میشم نظر یادت نره
راستی موافق هستی واسه تبادل لینکی.اگه موافق هستی وب منو لینک کن بهم خبر بده تا وب شما هم لینک کنم
منتظرت هستم
----------------------
راستی میخواهم تا عصر 300 الی350 تا نظر داشته باشم این پست جدیدمو تا جای که امکان داره نظر بده منتظرت هستم
۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۰ داداش حسین
علیکم سلام خدا ببخشه آره من کلا یه کم کمتر نظر میدم بیشتر پست میزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی