مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










نور الهی...

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ب.ظ

 

 

 

 

 

التماس دعا برای همه ی حاجتمندان...

 

سهمتون نورالهی...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
مسافر 51

نظرات  (۱۵)

۲۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۷ داداش حسین
سلام خواهر شما هم موفق باشید عجب عکس قشنگی گذاشتید  احسنت
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۵ داداش حسین
معذرت میخوام خواهر فکر کنم درست شد خوبین انشا الله

 شب قدر مسجد رفتید؟
پاسخ:
کاش مسجد رفتامون قبول حق بشه و باعث فخر و غرورنشه تا از اصل موضوع دور بشیم .
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۲ بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
سلام
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
درود بر شما
۲۷ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۵ داداش حسین
در دنیا دو تصویر برای من زیباست ، تصویر گل و تصویر مادرم …

بالزاک

پاسخ:
احسنت...
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۵ داداش حسین
سلام علیکم خواهر بزرگوار من ممنون نظر لطف شماست در مورد مسجد رفتن هم حق با شماست نباید باعث غرور بشه
۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۱ ازدل تاقلم

شهادت امام علی ع را به شما دوست عزیز تسلیت عرض میکنم

التماس دعا

مراهم دعا فرما زمانی که دلت شکست در این شبها
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۴ داداش حسین
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد …
امشب چشمانم را با آب توبه می شویم
و کلام قرآن در دهانم می ریزم
تا خواب چشمانم را نیازآرد …
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ داداش حسین
سلام منظور شما یعنی اینکه متن نمیتونید کپی کنید یا کلا باز نمیشه بنویسید
پاسخ:
روی پست اول و دوم کلیک میکنم نظراتش باز نمیشه
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۰ داداش حسین
پست ثابت نظرشو بستم ولی بقبیه پست ها آزاده
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۰۲ حسین شکری

خدایا در شب قدری که :

توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛

از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم :

قرآن را در دل بگذاریم .

سلام

شب های پربرکتی است قدر بشناسیم

التماس دعا

فرشته ها برای آزادی انسان ها از دستان شیطان
و بخشش معاصی و بردن آنها به ملکوت مسابقه داده
و منتظر ندای بنده خدا هستند.
(اللهم لبیک)
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ داداش حسین
سلام علیکم خواهرم ممنون
 سلام 
 انشاءالله موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی