مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










آهسته...

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

 

نمیخوام دیگه دنیا رو...

 

از عالم دیگه دلگیرم

 

توانم نیست من آخر...

 

خودم آهسته میمیرم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۲
مسافر 51

نظرات  (۱۱)

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۹ ازدل تاقلم

از زندگی یه چیز و خیلی خوب یاد گرفتم

و

آموختم

"گذشت"

چون میگذرد

سلام چرا این همه غمگین؟

زیبا بود

مرسی

غمگین بود

مرسی از اینکه به من سر میزنی
پیشاپیش عید سعید فطر مبارک
سلام وجههههههههههه ته نماز روزه قبو .خواری هوا خله گرمه ته عید مفط ره زودترک موارک با کمه..راسی ته کیجا نومزه بیته..پس مره چه نوتی....ایشالا خیروخیشی
پاسخ:
نه هنوز .ممنونم عمه گل دسه
عید فطر بیه که غلط بنویشتمه
سلام 
عیدتون مبارک
باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
عید سعید فطر بر شما وتمامی میهمانان درگاه حق تعالی مبارک باد.
التماس دعا
سلام  عید تون مبارک
پاسخ:
سلام عید تو هم مبارک گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی