مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










ترانه...

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۴ ب.ظ

 

 

 

غزل غزل ترانه به آیینه و به گلدون

 

همیشه ذکر خیرم بمونه همراهتون.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
مسافر 51

نظرات  (۱۰)

مرسی از مطالبتون موفق باشید.
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۴ ازدل تاقلم
سلام جالب بود
باز باران،باترانه،می خورد بربام خانه..خانه ام کو؟خانه ات کو؟.آن دل دیوانه ات کو؟روزهای کودکی کو؟فصل خوب سادگی کو؟یادت آید روزباران، ؟گردش یک روز دیرین "پس چه شد ؟ دیگر،کجارفت؟خاطرات خوب و رنگین،درپس آن کوی بن بست،در دل تو،آرزو هست؟.کودک خوشحال دیروز ! غرق درغمهای امروز،یاد باران رفته ازیاد،آرزوها رفته برباد
پاسخ:
بسیار زیبا .تشکر

دعای ما  هم همراه شما بمونه

راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند...

 

پاسخ:
بسیار زیبا...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۹ ازدل تاقلم
سلام خانمی اپم
سلام مریم جان عالی هستن پست هات
به من سر بزن ببین آمارم خوب شده
پیشرفتم ببین خوبه
اخه شما بزرگ مایی
راستی دوست گلم حسین جان شکری با اجازت شما نظرت عالی بود از نظرات به عنوان پست استفاده میکنم
امیدوارم راضی باشی البته با نامت ذکر میکنم
سلام مریم جان
بعد پست اولم چند تا پست عاشقانه گذاشتم ببین خوبه اخه من عاشقانه بلد نیستم بنویسم گفتم نظر بدی اخه شما وارد تری
پاسخ:
سلام
چرا فکر میکنید من واردترم؟
من اشعار عاشقانه نمیگم...که بخوام بلد باشم
سلام گلم .
مــی گویــند عشــق خــدا به همــه یکسـان است ...

ولــی مــن میـگویم مــرا بیشتـر از همـه دوست دارد ...

وگـرنه ب همه یکـی مثل تــو میــداد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی