مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










عنوان اولین مطلب آزمایشی من

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۰ ب.ظ

 

الهی بتو پناه میبرم از اینکه بخواهم از غیر تو

 

آغاز کنم ...

 

 دفتر  نینامه ام را...!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۲
مسافر 51

نظرات  (۱۱)


بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود ... ما راهمان جداست

این ابرها تا می توانند ببارند ، ما چترمان خداست
نام آفتابگردان که میاد همه را به یا آفتاب می اندازد

نام انسان که میاد آیا کسی را به یا خدا می اندازد؟
سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید

نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی

قنوت لحظه هایت را میان

ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن
پاسخ:
تو هم دعایم کن که سخت محتاج دعایم....
ممنون بهار گلم .
خوشبخت باشی و موفق .

من تو همه ی مطالب نی نامه عاشق این آغازشم....

ممنونم.خوشحالم کردی.

سپاس و آفرین آن پادشا را

که گیتى را پدید آورد و مارا

بدو زیباست ملک و پادشایى

که هر گز ناید از ملکش جدایى

خداى پاک و بى همتا و بى یار

هم از اندیشه دور و هم ز دیدار

نه بتواند مرو را چشم دیدن

نه اندیشه درو داند رسیدن

نه نقصانى پذیرد همچو جوهر

نه زان گردد مرو را حال دیگر

نه هست او را عرض با جوهرى یار

که جوهر پس ازو بوده ست ناچار

نشاید وصف او گفتى که چون است

که از تشبیه و از وصف او برون است

به وصفش چند گفتى هم نه زیباست

که چندى را مقادیرست و احصاست

خداوندا

دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن

تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .

حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست

سر عقل آمده آن بنده که دیوانه توست . . .

سلوووووووووووووووووووووم
شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

تو را می سپارم به دامان دریا
اگر شب نشینم اگر شب شکسته
تو را می سپارم به رویای فردا
به شب می سپارم تو را تا نسوزد
به دل می سپارم تو را تا نمیرد
خداحافظ ای بر غبار دل من
خداحافظ ای ای سایه سار همیشه
اگر سبز رفتی، اگر زرد ماندم
خداحافظ ای نوبهار همیشه
نبابا این حرفا چیه گلممممممممم منم سرم شلوغه نمیرسم و البته نمیزارن بیام .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی