مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










کرببلا...

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

عید آمده آقا...

 

       سیاهپوش چرایی...؟!

 

                 در کعبه مگر دیده شده کرببلایی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
مسافر 51

نظرات  (۶)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۲ علی رسولان
چقدر غمناک
سلام. خوبین؟
من نت ندارم خونه خودممممممم
دلم براتون تنگ شده بود!!!!!!
شما که خبر منو نمی گیرین؟

نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا علی چرا سایتش نمیشه نظر گذاشت؟
بهش سلام برسونید.خیلی وقته بهشون سر نزدم.فکر کنم از عروسیم بود 1 ماه دیگه سالگرد ازدواجمه.... دلم واسه نت تنگ میشه گاهی ...
پاسخ:
سلام گلم . منم دلم برات تنگ شده .منم خبری از بابا علی ندارم . یه مدت تو خونه مشگل داشتم گکمتر میام نت ببخش دیر جواب دادم گلم .خوشبخت باشی و سالم
بازم سلام .نت انگار سوت و کور شده حسابی!!
منم درگیرم 2-3 ماه دیگه دخملم بدنیا میاد....قد یه دنیا دوسش دارم...
امیدوارم همیشه سرحال و سلامت باشین هر جا هستین.
پاسخ:
سلام بهار .خوبی گلم . اره نت ست و کوره . مبارکه دیگه مامان میشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی