مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










تلخ...

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ

 

چه تلخ است ...؟!

 

وقتی آسمان وسعت پرواز تو باشد

 

وتو بی بال و پر و شکسته باشی.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
مسافر 51

نظرات  (۸)

اومدییییییییییید بمن خبر بدید لطفا
لهی که همه اونایی که به غم بد مبتلا شدن غرق غم خوب بشن . از اون غمایی که به هزار هزار تا شادی می ارزه 

سلام.

سلام مریم خانمی.
چه خوب .موفق باشید

چقدر دلم برایت تنگ شده
آنقدر که فقط نام زیبای تو در آن جای می گیرد
عزیز من ، قلب من
ای کاش می شد اشک های طوفانی ام را قطره قطره جمع کرد
تا تو در دریای غم آلود آن غروب چشمانم را نظاره کنی
ای کاش می شد فقط یک بار
فریاد بزنم
دوستت دارم
و تو صدایم را می شنیدی
نمی دانم چطور ، کجا و چگونه باید به تو برسم؟
ای کاش به جای نوشته های  زیبایت
وجود نازنینت پیش رویم بود
و حرف های نا گفته ام را می شنیدی
به راستی که تو اولین رفیق  راستینم هستی
شاید در گذشته هرگز اینچنین پایبند .دوست نبودم
اما؛
حال خوب می دانم که فقط با شنیدن نام زیبایت
چشمانم بی اختیار می بارد
ای امید آخرینم
بدان که هر روز ، هر ساعت و هر لحظه
به در گاه آفریدگار تو دعا می کنم
تا فقط یک بار بتوانم
چشمانم را زندانی نگاهت کنم

 

سلام مریم جون منم دلم برات تنگ شده .یک هفته ای بود که نت نیومدم خانوادم از شهرستان مهمان منزلم بودن و سرم شلوغ بود تو هم که نیستی دیگه دل و دماغ وبلاگ اومدن رو ندارم .چه خبرا چیکار میکنی .انشالله که روزهای خوب و خوشی رو سپری کنی عزیز دلم  

مریم جون یکبار که اسم و ادرس رو خودت با دست تایپ کردی اون پایین نوشته مشخصات حفظ شود اونو تیک دار کن دیگه همیشه میمونه یا تویه جای خالی اون اسم و ادرس چند بار کلیک کن اسم میاد در ضمن ادرسی که میزاری اشتباهه بیا اخرین نظری که گذاشتی برام رو ببین وقتی میخوام بیام وبلاگت باز نمیشه

بهترین دوست خواهی بود حتی اگه سختی راه چشمانت را از من دور کند وبهترینی حتی اگر طنین صدایت به من نرسد

سلام صبح بخیر الان خوب شده عزیزم .مشکل تایپ اسم و ادرس  هم حل شد ؟.زدی اون حفظ مشخصات رو ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی