مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










سنگ....

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ

من از سکوت سنگها میفهمم اینرا...!؟


چقدر بی هم زبانی درد دارد


چرا هر شیشه ای وقت شکستن


کنارش آه های سرد دارد.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
مسافر 51

نظرات  (۶)

۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۱ محمد حسن خلعتبری
سلام
         داشتن هم زبان خوب و شیرین است اما همدلی گوهریست که حتی اگر هم زبان نداشته باشی باز هم زندگی برایت شیرین و زیباست.
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـ❤ــوت هایــ م میگویــ م

˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

سلام
به روزم ومنتظر نظرات خوبتون.

۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۲:۳۰ علی صداقت
اصلا به سنگ ها فکر نکرده بودم چه برسه به سکوتشون :)
  سلام

با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231

این روزا خیلی تنهام، خیلی داغونم

هست کسی که مثل من دلش


نه برای کسی،


نه برای عشقی،


نه برای جایی…


نه برای چیزی!


بلکه دلش برای خودش تنگ شده…


برای خود خودش!؟

خبر خوبی بود ایشاءالله خوشبخت بشه مگه دخترتون چند سالشه؟ پس دارین مادر زن میشین!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی