مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










محلی مازندرانی....

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ

 

 

قسمت...

 

غریبه  دار  بیمه  غریبه  ریشه

 

مه قسمت بهیه خرابه ویشه.

 

 

 

برگردان فارسی

 

درختی غریب بودمو و  ریشه ی   غریبه من

 

چرا جنگل خرابه شده سهم من... نصیب من؟! .

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۸
مسافر 51

نظرات  (۶)

آفرین قشنگ بود


سلااااااام عزیزم خوشحالم اومدی
کم کم داشتم ازت دلخور می شدم که نکنه فراموشم کردی !!!

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۳ طلبه امروزی

سلام

حجاب واجب است یا مستحب ؟ آیا واجب بودن حجاب به صورت مطلق و همیشگی است یا اینکه مقید است به شرایطی ؟

در این مقاله (حجاب اختیاری- قسمت دوم) به این سوال جواب داده شده است . منتظر هستیم .


سلام خوبی سر نمی زنی
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۱ برای تازه شدن دیر نیست
سلام مریم خانوم عزیزم
خوبید؟
دل منم  براتون تنگ شده

 ای کـــــــاش همه به جایی برسیـم که هر روز بگوئیــــــــم :

ای فردا ، هر چه می توانی کن که امروز را به تمامی زیسته ام ...

[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
ساز دلت که کوک نباشد …
فرقی نمی کند کجا باشی !
سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری
هر دو یک رنگ دارد،
رنگ دلتنگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی