مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










مزار...

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۵ ق.ظ

 

 

اگر اشتباه نکنم عطر عطر یار منست

 

کدام دسته گل امروز بر مزار منست  

 

 

 

گلی که امده بر خاک نمیداند

 

هزار غنچه ی خشکیده در کنار منست

 

 

 

 

 

گل محمدی من مپرس حال و روز مرا...!؟

 

به غم دچار چنانم که غم دچار منست  

     

 

 

 

تو قرص ماهی و من برکه ای که میخشکد

 

خود این خلاصه ی غمهای روزگار منست 

 

 

 

 

بگیر دست مرا تا زخاک برخیزم

 

اگر چه سوخته ام نوبت بهار منست.

 

 

 

 

از کتاب : گریه های امپراتور

نوشته:  آقای فاضل نظری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۵
مسافر 51

نظرات  (۴)

این روزها همه آدمها درد دارند؛ درد پول, درد عشق, درد تنهائی …

اینروزها چقدر یادمان می رود زندگی بکنیم ..زیبا بود به دل نشست

 

سلام عزیزم .خوبم جای نرفتم همینجا هستم فقط زیاد پای کامپیوتر نیستم .فکر کنم چشمم ضعیف شده وقتی به مانیتور نگاه میکنم خیلی اذیت میشم و چشمم همین طور اشک میاد و به خاطر همین کار با کامپیوتر رو کم کردم .تا حالا حوصله کنم برم دکتر ببینم چه بلایی سر چشمم اومده ..راستی ادرس وبت رو اشتباه میزاری وقتی روش کلیک میکنم یه صفحه وب اختصاصی باز میشه

اره جیگر الان خوبه

اخی به سلامتی .انشاالله که قدمش خیر باشه .خوش به حال بچه چه عمه زبر و زرنگی داره باشو تنبل خانم تو الان از ذوق نباید خوابت ببره که ..نگران نباش برو چه فراوونه وقت من که فرار نمیکنم انشالله همیشه شاد و خوش خبر باشی عزیز دلم

سلام مریم خانم.

نبابا بخدا اسم من پاییزه نمیدونم از کی پرسیدین ولی پرجائیم میدونه اسمم چیه حالا گرچه فرقیم نمیکنه دلم براتون تنگ شده بود این مدت درگیر بودم خودتون که میدونید چی میگم ولی هروقت تونستم بهتون سر میزنم .دوستون دارم ی دنیاااااااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی