مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

مریم و ... نی نامه

در کلبه ما رونق اگر نیست ...صفا هست.

دریا گناه مریم
همیشه سادگیشه
شاید یه زخم کهنه
حدیث زندگیشه

دریا دلم میگیره
از همه ی آدما
چرا نمک میزارن
رو زخم کهنه ی ما

دریا میخوام بدونم
چرا مریم غصه
همیشه کم میاره
پشت درای بسته

دریا گلایه دارم
از سرنوشت و تقدیر
چرا هی بسته میشم
به پاره های زنجیر.










مادر بزرگ

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

مادر بزرگ عزیزم :  

 

 عروج  به ملکوت مبارک .

 
 
 
 
 
 
 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
مسافر 51

نظرات  (۱۳)

تسلیت عرض میکنم گلم ا

 

روحشان شاد

پاسخ:
ممنونم مریم جان .
خدا اموات شما رو هم بیامرزه .
سلام عزیزم !
 فقط می تونم بگم تسلیت .
 روحشان  شاد.
پاسخ:
سلام قاصدک جان .
تشکر از اومدنت .خوشحال شدم .خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
سلام
تسلیت عرض میکنم. روحشون شاد..خدا بیامرزتشون
پاسخ:
سلام .
ممنونم.
خدا  رفتگان شما رو هم بیامرزه .
روح پدر و مادرتون هم شاد باشه .
سلام
خدا رحمتشون کنه..
پاسخ:
سلام .ممنونم .خوش اومدین.
خدا اموات شما رو هم بیامرزه .
سلام .واقعا .......بعد چند وقت اومدم بهتون سر بزنم خبر بدی شنیدم.خدابیامرزتشون.
پاسخ:
سلام
خوش اومدی بهار جان .
خوشحال شما .غم نبینی

سلام مریم جون ...عزیزم ..تسلیت میگم ..خیلی ناراحت شدم .........متاسفم

پاسخ:
سلام شیوای گلم .
خوحال شدم از اومدنت .
الهی هیچ وقت غم نبینی گلم.
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۳۰ سیدمحمد هاشمی
سلام!
درگذشت مادربزرگ تان را تسلیت می گویم . روح شان شاد!
پاسخ:
سلام .ممنونم .خوش اومدین .
خدا اموات شما رو هم بیامرزه 
 سلام .خوبید؟ وظیفست ...
پاسخ:
سلام ممنونم .بزرگوارید شما بهار جان

سلام مریم جان خوبی

پاسخ:
سلام. ممنونم
سلام عزیز خوبی؟ نیستی ! نگرانتم اومدی بهم خبر بده !!.
سلام خوبی...سر بزن
پاسخ:
سلام .خوش اومدین.

ای دل چو زمانه میکند غمناکش      تا گه برود زتن روان پاکش

برسبزه نشین خوش بزمی روزی چند         زان پیش که  سبزه برویداز خاکش

این فقدان بزرگ را منم بنوبه خودم تسلیت میگم روحشون شاد .بقای عمر شما عزیز.

گلم مریم عزیز چشمان منم وجهی مشترک با دریا دارد .آنگاه که طغیان میکنه غصه هام  .اشکهایم شور وسوزنده است . من فدای شما دریا دلان دریایی شم .  ممنون از حضور  سبزت . دنیای مجازی هم یه طور صله رحم داره که باعث مسرت وخوشحالی ما میشه مطالبت را مرور کردم دلنشین ویه جورایی غمگین بودن . افرین .موفق سلامت شاد باشی عزیزم

پاسخ:
ممنونم دختر گلم .
خوش اومدی نازنین . 
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۲ علی نظری(محب الحسن)
سلام
انا لله و انا الیه راجعون
بنده هم به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم خدا رحمتشون کنه هر چی خاک اون مرحومه است بقای عمر شما باشه...
ببخشید یه مدت نبودم وگرنه زودتر از این تسلیت میگفتم...
برقرار باشید...
یاعلی...

پاسخ:
ممنون آقای نظری .خوش اومدین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی